بهتر از همیشه
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدیداسم من فریمان هست عاشق گیتار وگیتارزدنم و همه ی هنرمندان رو دوست دارم وامیدوارم از وبلاگ من خوشتون بیاد ولذت ببرین
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
چهار شنبه 16 اسفند 1391برچسب:, :: 15:8 :: نويسنده : fariman

Green City یک بازی مدیریتی و کم حجم در سبک بازی های Dash می باشد . در این بازی می بایست تمام تلاش خود را برای مهندسی و ساخت شهری پاک کنید . این بازی تجربه ای کامل از یک روز مهندسی و معماری در راستای هوای پاک می باشد که برای کامل کردن آن نیاز به طی ۴۸ مرحله دارید . در ادامه می توانید این بازی کم حجم و سرگرم کننده را از سایت دانلودها دریافت نمایید .

 

Green City دانلود بازی مدیریتی شهر سبز Green City Final



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 16 اسفند 1391برچسب:, :: 14:53 :: نويسنده : fariman

Adelantado Trilogy : Book Two – یک بازی مدیریتی زیبا به سبک DASH است.شما در این بازی در نقش دون دیگو ، فرمانده ی بزرگی هستید که به کمک همراهان همیشگی اش پای به سرزمین های ناشناخته گذاشته و پیوسته در حال ماجراجویی است.جاه طلبی او حد غایتی ندارد و عطش وی برای کسب افتخار و بدست آوردن پول و طلا بی پایان است.اکنون که رویای فتح سرزمینی جدید را در سر می پروراند مردانش به شدت خسته و بی رمق هستند.برخی از آنها حتی به فکر شورش علیه دون دیگو هستند اما او مردانی هم دارد که حاضرند جانشان را در راه آرمانهای فرمانده ی خود فدا کنند.نقش این افراد به زودی مشخص خواهد شد. زیرا رودریگز ، سرسخت ترین دشمن دون دیگو در اندیشه ترتیب دادن حمله ای بزرگ است… در ادامه مطلب می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی زیبا را مشاهده نمایید.
 

Adelantado Cover دانلود بازی مدیریتی Adelantado Trilogy : Book Two برای PC



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 16 اسفند 1391برچسب:, :: 14:48 :: نويسنده : fariman

Tomb Raider – لارای جوان در کشتی “استقامت” به سمت اولین ماجراجویی زندگی اش سفر می کند. مقصد، جزیره ای است در نزدیکی سواحل کشور ژاپن که مکان مناسبی برای یک گردش باستان شناسی به نظر می رسد. اما ناگهان مقصد تغییر می کند! طوفانی سهمگین باعث متلاشی شدن کشتی می شود و امواج دریا لارای نگون بخت را به ساحل جزیره ای ناشناخته می رسانند. او وحشت زده و زخمی در محیطی خطرناک به دام می افتد و باید برای نجات جانش و مخفی ماندن از چشم ساکنین وحشی جزیره دست به کارهای نا متعارفی بزند.این قصه کلی پنجمین بازی از مجموعه توم ریدر است که توسط کریستال داینامیکس ساخته می شود. در چند سال اخیر همواره شاهد علاقه مفرط سازندگان برای ایجاد تحول در این فرانچایز پرطرفدار بوده ایم. سال ۲۰۱۰ بود که “لارا کرافت و نگهبان روشنایی” منتشر شد و مورد استقبال اهالی بازی قرار گرفت. اما گویا سازنده ها از اثر خود راضی نبودند و بلافاصله شروع به ساخت بازی دیگری از مجموعه توم ریدر با درون مایه ای کاملا متفاوت نمودند. طبق گفته آنها، بیشتر افراد مشغول روی پروژه ی ساخت این بازی، تجربه حضور در عناوین قبلی توم ریدر را دارند و تمام تلاش تیم سازنده، روی ایجاد حس اضطراب ناشی از خطرات محیطی و انگیزه تلاش برای بقا متمرکز شده است.

 

Tomb Raider-SKIDROW | 6.7 GB

 

Tomb Raider PC دانلود بازی Tomb Raider برای PC

 

dvd دانلود بازی Tomb Raider برای PC شما می توانید این بازی زیبا را در سه DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه دانلودها با قیمت ۸۹۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

read دانلود بازی Tomb Raider برای PC بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 16 اسفند 1391برچسب:, :: 12:17 :: نويسنده : fariman

بازی Crysis 3 چند روزی پیش عرضه شد که با استقبال بی نظیر گیمرهای سرتاسر دنیا روبرو گردید. از ابتدای عرضه ی این بازی چه برای کسانی که بازی را به طور اوریجینال خریداری نموده و همچنین کسانی که به صورت کرک شده بازی را دریافت نموده بودند، مشکلاتی وجود داشت. کمپانی سازنده بازی با ارائه آپدیت بازی، اصلاحاتی را در زمینه باگ های موجود و همچنین مشکلی که در نمایش جزئیات گرافیکی بازی بود برطرف نموده است. شما از هم اکنون می توانید این آپدیت را از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

crysis3 cover small دانلود آپدیت بازی Crysis 3 با نام Crysis 3 Update v1.1



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 16 اسفند 1391برچسب:, :: 12:13 :: نويسنده : fariman

HyperSonic 4عنوان یک بازی اکشن برروی آسمان می باشد ! در این بازی شما در نقش خلبنان جت های پرسرعت می باشید . جت های جنگی به پیشرفته ترین سلاح ها از جمله موشک ها و حتی سلاح هایی که فراتر از حد تصور مجهز هستند .بازی هم دارای بخش Single Player هست که معمولا بخش داستانی بازی هست و ماموریتهایی که به شما در طول بازی داده می شود عمدتا شامل تخریب و انهدام پایگاه های نظامی دشمن و یا دوئل با دشمننان در آسمان هست که بدون شک یکی از جذابترین بخش های این بازی به حساب می اید .علاوه بر این بخش MutiPlayer هم د ربازی وجود دارد که این بخش به شما این امکان را میدهد که بتوانید با دوستانتان بر فراز آسمانها دوئل کنید و انها را شکست دهید و یا اینکه میتوانید با دوستانتان در یک تیم باشید و گروهی به سراغ دشمنان رفته و انها را نابود سازید .

 

HyperSonic 4-SKIDROW | 1.3 GB

 

HyperSonic 4 دانلود بازی HyperSonic 4 برای PC



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 16 اسفند 1391برچسب:, :: 12:6 :: نويسنده : fariman

– جادوگر شیطانی منطقه که مدت ها پیش به سبب ناراست کاریهایش به دور دست ها تبعید شده بود حالا با اتمام مدت تبعیدش به قصد انتقام بازگشته است.انتقام از پادشاه ، خانواده اش و مردم سرزمین های تحت فرماندهی.او حالا غیر قابل کنترل است.در این بازی شما در نقش شاهزاده تنها شخصیتی هستید که از حیله و ترفندهای شیطانی جادوگر در امان مانده اید.او را متوقف کرده و از خانواده و سرزمینتان محافظت کنید…درادامه مطلب می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی زیبا را مشاهده نمایید.
 

Mongo Cover دانلود بازی Scarytales: All Hail King Mongo برای PC



ادامه مطلب ...
سه شنبه 15 اسفند 1391برچسب:, :: 20:38 :: نويسنده : fariman

– لارای جوان در کشتی “استقامت” به سمت اولین ماجراجویی زندگی اش سفر می کند. مقصد، جزیره ای است در نزدیکی سواحل کشور ژاپن که مکان مناسبی برای یک گردش باستان شناسی به نظر می رسد. اما ناگهان مقصد تغییر می کند! طوفانی سهمگین باعث متلاشی شدن کشتی می شود و امواج دریا لارای نگون بخت را به ساحل جزیره ای ناشناخته می رسانند. او وحشت زده و زخمی در محیطی خطرناک به دام می افتد و باید برای نجات جانش و مخفی ماندن از چشم ساکنین وحشی جزیره دست به کارهای نا متعارفی بزند.این قصه کلی پنجمین بازی از مجموعه توم ریدر است که توسط کریستال داینامیکس ساخته می شود. در چند سال اخیر همواره شاهد علاقه مفرط سازندگان برای ایجاد تحول در این فرانچایز پرطرفدار بوده ایم. سال ۲۰۱۰ بود که “لارا کرافت و نگهبان روشنایی” منتشر شد و مورد استقبال اهالی بازی قرار گرفت. اما گویا سازنده ها از اثر خود راضی نبودند و بلافاصله شروع به ساخت بازی دیگری از مجموعه توم ریدر با درون مایه ای کاملا متفاوت نمودند. طبق گفته آنها، بیشتر افراد مشغول روی پروژه ی ساخت این بازی، تجربه حضور در عناوین قبلی توم ریدر را دارند و تمام تلاش تیم سازنده، روی ایجاد حس اضطراب ناشی از خطرات محیطی و انگیزه تلاش برای بقا متمرکز شده است.

 

Tomb Raider-SKIDROW | 10 GB

 

Tomb Raider PC دانلود بازی Tomb Raider برای PC

 

dvd دانلود بازی Tomb Raider برای PC شما می توانید این بازی زیبا را در سه DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه دانلودها با قیمت ۸۹۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

read دانلود بازی Tomb Raider برای PC بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

 



ادامه مطلب ...
سه شنبه 15 اسفند 1391برچسب:, :: 20:33 :: نويسنده : fariman

 

– یک بازی زیبا با تلفیقی از دو سبک متفاوت می باشد. در این بازی شخصیت های بازی Gardenscapes نظیر جو و تام یک بار دیگر در داستان بازی نقش های جالبی را به عهده دارند.طبق پیش بینی ها زمستان بسیار سختی پیش رو خواهد بود و آنها می بایست خود را آماده کنند.آنها در کنار کشاورزی برای امرار معاش نیاز به دامداری نیز دارند.بدین منظور می بایست طویله ای مناسب با فضایی گرم و نرم برای حیوانات خود فراهم کنند.جو رویاهای بزرگی را در سر می پروراند و در پس روزمرگی هایش به آینده ای درخشان می اندیشد.آیا می توانید او را در رسیدن به اهداف بزرگش یاری کنید ؟

 

Barn Cover دانلود بازی زیبای Barn Yarn برای PC

 



ادامه مطلب ...
سه شنبه 15 اسفند 1391برچسب:, :: 19:19 :: نويسنده : fariman

Matchmaker 2: The Curse of the Deserted Bride – یک بازی زیبا و البته متفاوت به سبک Hidden Object است.بازی از یک داستان عاشقانه اما راز آلود پیروی می کند.مردم شهر پس از نفرین اهریمنان عشق را از یاد برده اند و دیگر هیچ مرد و زنی علاقه ای به یکدیگر نشان نمی دهند.این ترفندی از سوی شیاطین بود برای از بین بردن تدریجی مردم منطقه.اما حالا شما باید این نفرین را از شهر دور کنید و عشق و دوستی را دوباره به مردم باز گردانید.آنها را در جریان قرار دهید و اهریمنان را در رسیدن به هدفشان ناکام بگذارید. این بازی از گرافیک نسبتا قابل قبولی برخوردار است…در ادامه مطلب می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی زیبا را مشاهده نمایید.

Matchmaker Cover بازی Matchmaker 2: The Curse of the Deserted Bride برای PC



ادامه مطلب ...
شنبه 12 اسفند 1391برچسب:, :: 19:51 :: نويسنده : fariman

بازی Sniper Elite Nazi Zombie Army را شرکت Rebellion برای کامپیوتر های خانگی ساخته است.این بازی در مورد جنگ جهانی دوم می باشد ولی با این تفاوت که در این بازی ارتش هیتلر، نازی ها تبدیل به زامبی شده اند.در پایان جنگ جهانی، هیتلر که در آستانه شکست خود را میبینید نازی های وفادار به خود را که بر اثر آزمایشات شیمیایی تبدیل به زامبی شده اند را برای نابودی کل اروپا آزاد میکند. شما در نقش یک تک تیرانداز با نام Karl Fairburne باید این زامبی ها رو از بین ببرید.

 

Sniper Elite Nazi Zombie Army-FLT | 3.2 GB

 

Sniper Elite Nazi Zombie Army دانلود بازی Sniper Elite Nazi Zombie Army برای PC



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 10 اسفند 1391برچسب:, :: 18:12 :: نويسنده : fariman

Brutal Legend یک بازی سوم-شخص است که از فاکتورهای بازی های RTS نیز استفاده می کند. بازی کاملا Open-World است و بر طبق گفته کارگردان، بازی محیطی بالغ بر ۶۴ کیلومتر مربع را در بر دارد. ادی در بازی از ۳ نوع ابزار که سلاح های او در مبارزات محسوب می شوند، استفاده می کند. اولین آن ها یک نوع تبر است که در بازی The Separator نامیده می شود. دومین ابزار او یک گیتار Flying V است که Clementine نام دارد. این گیتار می تواند جادوهای مختلفی را اجرا کند. سومین و آخرین سلاح ادی هم Hot Rod نام دارد که ادی آن را The Deuce می نامد. با ارتقا دادن این ابزار حرکات و قابلیت های جدیدی به دست خواهید آورد که از آن ها می توانید در طول بازی استفاده کنید. این ابزار می توانند با یکدیگر ترکیب شوند، به طور مثال با ترکیب Clementine و Separator می توانید مواد آتش زا به سمت دشمنان پرتاب کنید. مبارزه با Bossهای بازی نیز بسیار خوب و جذاب است. بازیکن می تواند از Deuce استفاده کند تا Boss را فریب دهد و با اجرای Earthshaker به وسیله Clementine به او صدمه وارد کنید. در بازی ۲۳ مرحله اصلی و ۳۰ مرحله جانبی وجود دارد که بازیکن می تواند در طول بازی به انجام آن ها بپردازد. بازیکن در این مرحله ها موسیقی های Heavy Metal به دست می آورد که می تواند آن ها را در طول بازی گوش کند. مراحل دیگری هم در بازی وجود دارد که بر پایه المان های سبک RTS طراحی شده اند. در این مرحله ها بازیکن باید از صحنه بزرگی که روی آن قرار دارد در برابر نیروهای دشمن دفاع کند. در این زمان ادی می تواند برای خود ارتش درست کند تا با دشمن مقابله کند. کنترل بازی نیز در سطح بسیار خوبی قرار دارد. شما هرگز با کنترل بازی مشکل نخواهید داشت. کنترل شخصیت بازی چه در حالت پیاده و در چه در حالت هایی که سوار بر چیزی هستید، بسیار نرم و روان است. با توجه به اینکه بازی ترکیبی از چند سبک مختلف است، شما نحوه کنترل بازی را به راحتی یاد می گیرید.



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 10 اسفند 1391برچسب:, :: 17:56 :: نويسنده : fariman

Enchantia Wrath of the Phoenix Queen – در درازای بازی به دنیای شگفت انگیز Enchantia سفر کرده و تمام عزم خود را جزم کنید تا بتوانید ملکه ققنوس را از کارهای ناپسندش بازدارید.در این دنیای عجیب و غریب با نژاد های گوناگون انسانی که هرگز آنها را ندیده اید و همچنین موجوداتی منحصر به فرد ملاقات خواهید کرد و قطعا این اتمسفر فانتزی یک ماجراجویی فوق العاده را رقم خواهد زد.از اسرار ملکه پرده برداری کرده و به دنبال سرنوشت خود بروید.در این بازی بیش از ۲۰ کاراکتر جالب طراحی شده است که هر یک به شکلی ویژه با شما ارتباط خواهند داشت.در ادامه مطلب می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی زیبا را مشاهده نمایید.



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 10 اسفند 1391برچسب:, :: 14:52 :: نويسنده : fariman
پنج شنبه 10 اسفند 1391برچسب:, :: 12:31 :: نويسنده : fariman

 

ones – پس از اینکه هواپیمای مسافربری برلین-مسکو به دلیل شرایط نا مناسب جوی در نزدیکی ارلنبورگ سقوط کرد. تعداد اندکی از مسافران جان سالم به در بردند اما گویا دشواری نبرد پیش رو برای بقا در مقابل جادوگر بزرگ منطقه اعضای باقی مانده از مجموعه مسافران را تا سر حد مرگ خواهد برد.شما در نقش یکی از این مسافران می بایست نقش اساسی را در از بین بردن جادوگر بازی کنید.رمز و راز سحر و جادوی او را بر ملا کرده و سپس کتاب مقدس آتش را از چنگال او و سو استفاده هایش بیرون آورده و…در ادامه مطلب می توانید لینک دانلود و تصاویری از بازی را مشاهده نمایید.
 

 



ادامه مطلب ...
پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 26
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 26
بازدید ماه : 26
بازدید کل : 26929
تعداد مطالب : 427
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1